Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ


Όσοι γκρινιάζετε,  έχετε πολύ δίκιο. Τόσες αναρτήσεις στο blog κι ούτε ένα προφίλ της προκοπής  ακόμα.  
Κάλιο αργά παρά ...αργότερα λοιπόν. 

Ονομα: Βασίλης

Τίτλος ευγενίας: Ο Πρώτος.

Επίθετο: Μακεδών.


Φύλλο: Βασικά, γεννήθηκα άντρας.  Άλλο  κατά πως με κατάντησε,  με τους απανωτούς βιασμούς της, η εξουσία  παιδιόθεν. Στο φύλλο ως εκ τούτου, υπάρχει αντικειμενική ασάφεια!

Ζώδιο: Οφιούχος! Για την ενημέρωση των νεώτερων, ο Οφιούχος, είναι το ζώδιο που ανακαλύφθηκε πριν από καμιά 20ετία,  κάνοντας  χαλάστρα στους αστρολόγους . 
Κι αυτοί απλά το κατήργησαν. Το ζώδιο που ανήκω -για την ιστορία- στριμώχνονταν σε τρεις μόλις μέρες,  εκεί στα τέλη του Νοέμβρη.  Και γι αυτό δεν μπορούν ποτέ να με ζυγοσταθμίσουν οι αστρομάντεις! Με δυο λόγια πάντως, είναι το ζώδιο του καντέμη! Στο κινέζικο ωροσκόπιο είμαι βόδι ευτυχώς!


Χρονολογία γεννήσεως: Διάγω αισίως την 5η δεκαετία της ζωής μου. Και το μόνο που μάζεψα για πέντε δεκαετίες είναι η πείρα. Κι επειδή η εμπειρία έχει...χρονοεπιδόματα, έμεινα άνεργος ως εκ τούτου.


Οικογενειακή κατάσταση: Είμαι παντρεμένος έως... σκλαβωμένος θα έλεγα. Με την καλή έννοια. (Σημείωση:  το blog το διαβάζει κι η γυναίκα μου.) 


Εξωσυζυγικές σχέσεις: Κάτω από τα ...όρια της φτώχειας! (Σημείωση: για τους ίδιους  προφανείς λόγους)


Επάγγελμα: Εξ ανάγκης πλέον,  ασκώ το λειτούργημα του  φιλόσοφου!Και δε θέλω"ου"! Στην Ελλάδα, ότι δηλώσεις είσαι .  Το είπε κι ο Τσαρούχης. 

Επαγγελματικές Εμπειρίες: Στην προηγούμενη επαγγελματική μου ζωή διετέλεσα   αποτυχημένος κατά σειρά:

 φοιτητής, διαδηλωτής, ποδοσφαιριστής, συγγραφέας,  manager του ιδιωτικού τομέα, φοροφυγάς, σεναριογράφος, λαμόγιο, σύζυγος, πατέρας  γιος κι αδερφός. Ακόμα και αποτυχημένος δημόσιος υπάλληλος κατόρθωσα να γίνω. Που; Στην Ελλάδα ρε γαμώτο!

Εσχάτως,  είμαι κι αποτυχημένος....άνεργος. Αφού τα εισοδήματα της γυναίκας μου,  δε μου επιτρέπουν  να εισπράξω μήτε και τα επιδόματα της φτώχειας!

Οικονομική κατάσταση: Κατωφτωχίτης! (κάτω από τα όρια της φτώχειας περιφραστικά) 


Ονειρα ζωής: Συμπτωματικά, ίδια με τα οράματα των πολιτικών μας. Που κατάντησαν εφιάλτης! Τόσο για τους πολίτες όσο και για τους πολιτικούς!

Ομάδα που αγαπώ: Α, όλα κι όλα: Ο Έλληνας θρησκεία αλλάζει. Οικογένεια αλλάζει. Δουλειά...του αλλάζουν. Σε ένα πράγμα μένει σταθερός: Στην Ομάδα του. Κεραυνός Κερατέας λοιπόν. Για τη σημειολογία πάνω απ'  όλα! 

Κυνερνητικό μου πρότυπο: Οι κυβερνήσεις όλων των Ελλήνων.


Ανθρώπινο πρότυπο: Οι έλληνες όλων των κυβερνήσεων.


Πολιτικές πεποιθήσεις: Πασοκο-νεοδημοκρατικός κομμουνιστής! Για να μη πέφτω απ΄τα σύννεφα μεθαύριο με την κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας!


Θρήσκευμα: Χριστιανός ορθόδοξος. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της εκκλησίας να με εκδιώξει, εγώ το χαβά μου. Της καρδιάς Χριστιανός να εξηγούμαστε. Κι όχι της εκκλησιάς! 

Η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου: η μέρα που ανακάλυψα πως το blog μου, είχε δυο αναγνώστες: Εμένα και το γιό μου! 

Πολιτικό απωθημένο: Να δω τους οικονομικούς μετανάστες της χώρας,  να ψηφίζουν πριν κι απ΄ τους έλληνες μετανάστες της διασποράς! 


Προσωπική μου επιδίωξη:  Να γράφω ελεύθερα και να μη... καταντήσω δημοσιογράφος.


Φετίχ μου: Μια μίζα και για μένα το κέρατό μου!



Μετεμψυχώθηκα σε νεοέλληνα από: Θόδωρο Κολοκοτρώνη.  Τζάμπα κατατζάμπα τόσοι αγώνες!


Αγαπημένα μου βιβλία: Τα πορίσματα των εξεταστικών επιτροπών της βουλής, για τα κατά καιρούς  σκάνδαλα.


Αγαπημένη μουσική: Η μπαλάντα των αισθήσεων και των παραισθήσεων.


Αγαπημένο μουσικό όργανο: Το βιολί μου.


Αγαπημένη μου ταινία: Ξύπνα Βασίλη! 

Αγαπημένο πολιτικό σλόγκαν: Ή αλλάζετε ή σας βουλιάζουμε! 


Τελευταία μου επιθυμία: Να δω τη φοροδιαφυγή  να πεθαίνει πριν από μένα! Συνεπώς: ΑΘΑΝΑΤΟΣ ο Βασίλης ο Πρώτος ο Μακεδών! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου