Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


Για πέμπτη συνεχόμενη μέρα και ανοίγοντας το γραμματοκιβώτιό μου,  βρήκα και πάλι μέσα, εκείνο το  περίεργο μπιλιετάκι του αυτιστικού του  Μπάμπη του Πρώτου! 
Και αυτή τη φορά, αποφάσισα να ξεμπροστιάσω όποιον απ τη σκατοπαρέα μου, τολμούσε να παίξει με τον πόνο ενός άνεργου...
Μόλις σουρούπωσε λοιπόν,  κρύφτηκα ανάμεσα στα λιγκούστρα του κήπου και  κατά τις οκτώ το βράδυ, τον έκανα τσακωτό!  Μα δεν ήταν απ΄την παρέα  μας ετούτος ο περίεργος  45χρονος. Κοντοστάθηκα αναποφάσιστος. Και φοβισμένος.  Μα  ο  αντικρινός μου ο αθεόφοβος,  όχι μόνο δεν τρόμαξε αλλά έκατσε στο γκαζόν  οκλαδόν,  ηρεμώντας με με τον τρόπο του  και με περίμενε. Μαλώνοντάς με κι από πάνω:
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αν δεν έβγαινες και σήμερα να κάνουμε γνωριμία, μαύρα μάτια θα έκανες να με ξαναδείς! Στο λέω!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αμάν μη μου το κάνεις αυτό. Στο θεό που πιστεύεις δηλαδή· του απάντησα εκνευρισμένα δήθεν  και θέλοντας να πάρω το πάνω χέρι στην περίεργη αυτή κατάσταση.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αυτό θυμήσου το  μου να το πεις και στο τέλος. Όταν σου δειγματίσω και τη γκάμα των υπηρεσιών μου.
ΒΑΣΙΛΗΣ:  Ποιός είσαι  επιτέλους βρε άνθρωπέ μου και με κατατρόμαξες τόσες μέρες;
ΜΠΑΜΠΗΣ: (τείνοντας το χέρι) Μπάμπης!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Έτσι σκέτο; άρχισα να χάνω την υπομονή μου.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μπάμπης ο  Πρώτος! και  κούνησε το προτεταμένο   χέρι του χαιρετώντας με  πλέον και  γελώντας.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Βασίλης ο Πρώτος· του απάντησα στο ίδιο κλίμα δίνοντάς  του διστακτικά  το χέρι μου.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Έτσι σκέτο; μου επέστρεψε την ειρωνεία.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Βασίλης ο Πρώτος ο Μακεδών!
Ο Μπάμπης σηκώθηκε με επισημότητα, περίμενε πάρω τα μπόσικα  απ΄τα τρία βήματα που είχα κάνει πίσω, καθάρισε τη φωνή του και το πήρε απ΄την αρχή:
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μπάμπης ο Πρώτος, ο Λακεδαιμόνιος· μου ξανασυστήθηκε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Συμπάθα με αλλά το πρόβλημά μου παραμένει. Ποιός τελικά  είσαι και τι θες από μένα. τον ρώτησα επιτακτικά μετά από μια κρύα χειραψία.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Σήμερα είναι η τυχερή σου μέρα Βασίλη. Ότι πρόβλημα έχεις, το ακουμπάς απάνω μου.  Και καθαρίζεις. Έτσι απλά!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Άρα είναι το προφανές· συμπέρανα φωναχτά. Ασφαλιστής είσαι;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Ο Μπάμπης της ενορίας σου είμαι είπαμε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Το μπιλιετάκι που μου ρίχνεις μια βδομάδα στο κουτί τώρα, έχει το σλόγκαν μιας ασφαλιστικής που φαλίρισε εσχάτως όμως.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Ναι ε;  Σύμπτωση είναι. Σκέτη σύμπτωση! κρατήθηκε  να μη γελάσει.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Λοιπόν ρε Μπάμπη; Τι θες από μένα;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Εγώ να θέλω; έδειξε να απορεί.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Εμ ποιός εγώ; Εσύ με προκαλείς!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μη μου πεις πως είσαι κανάς μπάτσος; Η κανάς δικαστής; γυάλισε το μάτι του.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Άνεργος είμαι! Πες μου όμ...
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αμ τώρα εξηγείται! χτύπησε το κούτελό του απογοητευμένα.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Ποιό πράγμα εξηγείται; απόρησα.
ΜΠΑΜΠΗΣ:Που δεν χρειάζεσαι καμιά απ΄τις υπηρεσίες μου!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Άιντε πάλι! Θα μου εξηγήσεις επιτέλους τι συμβαίνει βρε άνθρωπε;
Με ζύγιασε πατόκορφα  για μερικά δευτερόλεπτα, έβγαλε κι άναψε τσιγάρο, πρόσφερε και σε εμένα ένα και κάτσαμε στο περβάζι να το φουμάρουμε χαλαρωμένοι πλέον.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Καλά εσύ δε διαβάζεις εφημερίδες; Δεν παρακολουθείς τηλεόραση;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Δεν τις χρειάζομαι εγώ τις ντόπες. Ψυχοπλακώνομαι κι από μόνος μου! 
ΜΠΑΜΠΗΣ: Άντε καλά! Να πηγαίνω κι εγώ τότε. Να μη σε χασομεράω άλλο...
ΒΑΣΙΛΗΣ: Δεν έχεις να πας πουθενά· του γράπωσα το χέρι. Μέχρι να μου πεις το μυστικό σου.
Φύησηξε τελετουργικά τον καπνό του τσιγάρου του και κοιτάζοντας στον ουρανό , αποφάσισε να μου μιλήσει: 
ΜΠΑΜΠΗΣ: Άνεργος ήμουνα κι εγώ μέχρι προχθές ξέρεις. Ώσπου, έκαναν τσιμπητό το Μπάμπη.
ΒΑΣΙΛΗΣ: (αγρίεψα) Λοιπόν φίλε ή μου λες το παραμύθι σου ή πλακωνόμαστε στις γρήγορες. Εδώ και τώρα! Σ΄ακούω!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Τη μέρα της σύλληψης του Μπάμπη φίλε μου  μου, πήρα το μοναδικό τηλεφώνημα απ΄τα τριακόσια κοντά βιογραφικά που έστειλα σε αγγελίες για δουλειά.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Τριακόσια βιογραφικά έστειλες κι εσύ ρε έρμε ε; καλμάρισα εντελώς πια.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Γιατί εσύ πόσα έστειλες;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Εχέ! Πάνω από πεντακόσια.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Εμ, δείχνεις και καμιά δεκαριά χρονάκια μεγαλύτερός μου ξέρεις· χαμογέλασε με νόημα.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Τι εννοείς; αμύνθηκα.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Πως πρέπει να σιτέψεις κομματάκι παραπάνω στην ανεργία  εσύ.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Τις έχω κι εγώ τις παραστάσεις μου· αναστέναξα. Για πες μου για τη δουλειά που βρήκες τώρα.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Ναι βέβαια!  Προχτές που λες η αστυνομία έκανε τσιμπητό κάποιον Μπάμπη.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Το ξαναείπαμε αυτό. Στο γιατί είμαστε.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αυτός  ο Μπάμπης,  με καμιά δεκαριά ακόμα παλικάρια του, ανεβοκατέβαινε όλη μέρα τις Εθνικές οδούς της επικράτειας μαζεύοντας αποδείξεις  απ΄τα διόδια...
ΒΑΣΙΛΗΣ: Γιατί; Συλλέκτης ήταν; γέλασα.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αμάν ρε φίλε! Γάιδαρο σκας πιά! εκνευρίστηκε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Εμ μιλάς με γρίφους κι εσύ ρε παλικάρι μου.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αυτές τις αποδείξεις τις έδινε ο Μπάμπης στους δημόσιους υπάλληλους..
ΒΑΣΙΛΗΣ: ...μαζί με κάτι άλλα τιμολόγια ξενοδοχείων που έβαλε στο κόλπο κι έτσι οι υπάλληλοι ξεσκίζονταν στα μαϊμουδίστικα  εκτός έδρας. 
ΜΠΑΜΠΗΣ: (πανηγυρικά) Τώρα το συνειδητοποίησες κι από που με ξέρεις λοιπόν.  Ένας στο χώμα,  χιλιάδες στον αγώνα που λένε! 
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κι εσύ είσαι στο πόδι του Μπάμπη θες να μου πεις;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Επιτέλους! Συνεννοηθήκαμε!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Καλά κι αφού η μέθοδος κάηκε, εσύ τι σκατά Μπάμπης  στη θέση του Μπάμπη έγινες κατόπιν εορτής μωρέ;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Η συγκεκριμένη μέθοδος κάηκε μονάχα φίλε μου. Στη φαρέτρα της εταιρείας μας, έχουμε άλλες χίλιες πεντακόσιες άκαυτες μεθόδους ακόμα   σε πληροφορώ!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Ναι ε; Καλά, ο Μπάμπης απ΄όσα διάβασα δημόσιος υπάλληλος ήταν. Στο δημόσιο εργάζεσαι κι εσύ;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Που τέτοια τύχη· έβγαλε το μαράζι του...Στον ιδιωτικό τομέα απασχολούμαι εγώ,  στον ιδιωτικό.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Ιδιωτικό τομέα, που συνεργάζεται απ΄όσα αφήνεις να εννοηθούν με τον δημόσιο!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Άντε γεια σου! Πάμε στην επίδειξή μας τώρα: Πες μου ένα πρόβλημά σου και σου δίνω, εδώ και τώρα  τη λύση.  Μ΄ένα τηλεφώνημα μόνο!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Μόνο; τον ρώτησα δύσπιστα.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Και με το 10% της τιμής του ρουσφετιού σου! μου είπε σεμνά. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Στο είπα πριν  από λίγο το ντέρτι μου· άδραξα την ευκαιρία. Δεν υπάρχει χειρότερο πρόβλημα απ΄την ανεργία. Λοιπόν;  Ποιά είναι η προσφορά σου και  η τιμή σου εκεί;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Για τον δημόσιο ή για τον ιδιωτικό τομέα ενδιαφέρεσαι;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κόψε το παραμύθι ρε Μπάμπη. Αν μπορούσες να με βολέψεις και στο δημόσιο , γιατί δεν βόλεψες εκεί και τον εαυτό σου;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Γιατί δεν είχα μία ρε φίλε· αναστέναξε.  Μόλις μαζέψω κάποια λεφτά απ΄το σημερινό  επάγγελμα,  θα τη χτυπήσω  και τη θεσούλα του διευθυντή της εφορίας που έβαλα στο μάτι να πούμε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Α,  έχεις βάλει τόσους ψηλούς στόχους δηλαδή; άρχισα να αμφισβητώ και το μυαλό του ανοιχτά πλέον.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αμ πως; συνέχισε το χαβά του.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Και πόσα λεφτά πρέπει να μαζέψεις ρε φίλε,  για να γίνεις διευθυντής εφορίας.
ΜΠΑΜΠΗΣ: (ξεφυσώντας)  Ένα, ενάμιση....
ΒΑΣΙΛΗΣ: Άμα είναι για ένα, ενάμιση χιλιάρικο,    να στο δανείσω εγώ ρε φίλε. Και να βολέψεις και μένα. Τι λες; Το κλειδώνουμε;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μόνο που μιλάμε για ένα ενάμιση εκατομμύριο €· αναστέναξε ο Μπάμπης.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Πόόόόόόόσα; έχασα το έδαφος κάτω απ΄τα πόδια μου...
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κι είναι και μειωμένες οι τιμές αυτό το φεγγάρι λόγω ύφεσης. 
ΒΑΣΙΛΗΣ: Δόξα το θεό να λέμε δηλαδή!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μη το γελάς καθόλου! Αρπαχτές  τριών χρόνων είναι αυτά,  για έναν διεφθαρμένο διευθυντή εφορίας. Κι ύστερα πλακώνεσαι στην αποταμίευση  για την πάρτη σου...
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αμά τι πάρτυ! Αμ πέστο μου βρε Χριστιανέ, για   να το καταλάβω κι εγώ γιατί  έπιασαν ταβάνι κι οι ταρίφες των εφοριακών...Όλοι για  διευθυντές έβαλαν πλώρη.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Παραδέχεσαι ανταγωνισμό όμως ε;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αν παραδέχομαι λέει;  Καλά και πως και δεν τις κάνουν μόνοι τους οι δημόσιοι αυτές τις αλλαξοκωλιές ρε φίλε και απάγκιασαν στον ιδιωτικό τομέα;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Επειδή κάτι ...ψέλλισε ο πρωθυπουργός μωρέ  για την πάταξη της διαφοράς στο δημόσιο.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αμ δεν το ψέλλισε απλά Μπάμπη μου. Το εννοούσε αυτή τη φορά ο αθεόφοβος!  Κι έγιναν κι οι πρώτες συλλήψεις...Ελάχιστες μεν, μια καλή αρχή δε.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Δεν είναι ώρα να μαλώσουμε... Γυρνώντας στα δικά μας πάντως, αυτό είναι που  είδαν κι οι Μπάμπηδες του δημόσιου κι ανέθεσαν όλη τη βρώμικη δουλειά σε εμάς τους ιδιώτες Μπάμπηδες. Μέχρι να κάτσει ο κουρνιαχτός. Και να αποκαταστεθί το κλίμα εμπιστοσύνης των συναλλασσομένων. Κατάλαβες τι λέω.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κάτι κατάλαβα... Και μέχρι να βάλουν κι αυτήν την κυβέρνηση στο βρακί της. Και ξανά προς τη δόξα τραβάνε!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Έτσι ακριβώς!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Μόνο που ο Γιώργος δε μασάει! πήρα το επαναστατικό μου.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κατά τη γνώμη σου! με ξαναειρωνεύτηκε. Ξέρεις τι πλάκα έπαθε  κι ο Γιώργος, όταν άρχισε ο συνήγορος του πολίτη,  να του αναλύει τα στοιχεία της διαφθοράς;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Όχι δεν ξέρω. Για πες μου.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κιότεψε φίλε μου. Θα έπρεπε να διώξει το 80% των δημοσίων υπαλλήλων και το σύνολο σχεδόν των αντίστοιχων ιδιωτικών.
ΒΑΣΙΛΗΣ: (και ενόσω θυμόμουνα και την δική μου καριέρα σαν ψηλόβαθμο στέλεχος) Που λαδώνουν με τη σειρά τους για να γίνει η δουλειά τους. Κάτι έχω ακουστά...
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μ' αυτή τη λογική λοιπόν,  έπρεπε να αλλάξει όλο το λαό. Με ένα άλλο λαό!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Έννοια σου και κατά  εκεί άρχισε να κτίζει κι ο Γιώργος . Οι  πρώτοι 500.000 νεοέλληνες,  θα μας προκύψουν με την ιθαγένεια που θα δώσει  στους μετανάστες.
ΜΠΑΜΠΗΣ:  Ναι καλά! Μέχρι να κάνουν κόμμα κι αυτοί. Και να πάει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Και Καρατζαφερικά,  ενημερωμένο πλήρως σε βρίσκω· τον στραβοκοίταξα.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αυτά τα κάναμε στα σεμινάρια των πωλήσεων μωρέ . Για την άρση και των τελευταίων αντιρρήσεων του πελάτη!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Μόνο που με τέτοιες ταρίφες, χτύπησες φλέβα χρυσού σήμερα. Μ΄εμένα τον κατωφτωχίτη πελάτη! 
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κατωφτωχίτη;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Που ζω εδώ και κανά δυο χρόνια κάτω από τα όρια της φτώχειας ντε!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αααααα...Ε, μη  κολλάς στην εφορία κι εσύ  τώρα μωρέ. Υπάρχουν δουλειές,  πολύ πιο φτηνές στο δημόσιο.Και επειδή σε συμπάθησα θα σου κάνω και ευκολίες πληρωμής!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Ενδιαφέρον! Για δειγμάτισέ μου κανά δυο δουλειές τότε!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Περίμενε να ρίξω ένα τηλεφώνημα να δω τι υπάρχει διαθέσιμο για σήμερα.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Περιμένω.
Έβγαλε το κινητό του, άνοιξε κι ένα χαρτάκι  και μόλις άνοιξε η γραμμή,  άρχισε να μιλάει.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Ναι καλησπέρα. Ο Μπάμπης της 85ης ενορίας είμαι. Θα μπορούσα να μιλήσω με τον Μπάμπη 3278 παρακαλώ;
.............
ΜΠΑΜΠΗΣ: (διαβάζοντας απ΄το χαρτί) Είμαι ο κωδικός:  947502 @ 5679001.
..............
ΜΠΑΜΠΗΣ: Θέλω να μου πείτε , τι υπάρχει διαθέσιμο από διευθυντικές θέσεις  στο δημόσιο αυτή τη στιγμή;...Ναι περιμένω, ευχαριστώ!
..........
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μισό λεπτό να ρωτήσω: Βασίλη έκανες αίτηση στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση  μήπως;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Όχι. Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ! Και Πασοκτζήδες,  δεν παίρνουν εκεί, άκουσα.
ΜΠΑΜΠΗΣ: (στο τηλέφωνο) Όχι, δεν έκανε αίτηση ο πελάτης.
...........
ΜΠΑΜΠΗΣ: (γυρνώντας σε μένα) Να κάνεις  αίτηση απόψε κιόλας. Να  μας βρίσκεται!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Μάλιστα!
ΜΠΑΜΠΗΣ:(στο τηλέφωνο) Ωραία μόλις έχετε  κάποιο νέο απ΄τον Μπάμπη... Επικρατείας, μας καλείτε. Θα περιμένουμε...Γεια σας!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Για να δούμε, πόσο θα περιμένουμε...Την τιμή ακόμα δεν άκουσα. Μπας και  δε χρειαστεί να το συνεχίσουμε δηλαδή.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μη βιάζεσαι. Ακόμα στην έρευνα αγοράς είμαστε!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κι εσύ κάνεις πρακτική  εξάσκηση πάνω  μου στο αντικείμενο της εργασίας σου παρεμπιπτόντως. 
ΜΠΑΜΠΗΣ: Πες το κι έτσι!
ΒΑΣΙΛΗΣ! Και δε μου λες, ο Μπάμπης Επικρατείας έχει χρεωμένη  την ηλεκτρονική διακυβέρνηση...επικρατείας;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Καμία σχέση. Ο Μπάμπης Επικρατείας,  είναι βαθμός της δικής μας ιεραρχίας, της εσωτερικής.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αχά! Για λέγε, για λέγε!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μπαίνοντας στη δουλειά, ξεκινάς από Μπάμπης Ενορίας, όπως εγώ καλή ώρα.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κι ανεβαίνοντας στην ιεραρχία γίνεσαι Μπάμπης Μητρόπολης να υποθέσω;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μπάμπης τοπικού διαμερίσματος, μετά Μπάμπης  του  δήμου, μετά  Μπάμπης μητρόπολης.  Που συνήθως περιλαμβάνει πολλούς δήμους,  στη συνέχεια...
ΒΑΣΙΛΗΣ: Άσε κατάλαβα! Το δικό μας κουμπί είναι ο Μπάμπης Επικρατείας λοιπόν!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Σε κάθε περίπτωση!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αυτόν , θέλω να τον γνωρίσω! ύψωσα αδικαιολόγητα τον τόνο της φωνής μου.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Εύκολο είναι; ξεράθηκε στα γέλια.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Και γιατί να μην είναι δηλαδή;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Γιατί ο καθένας από εμάς ξέρει μόνο τον αμέσως ανώτερο Μπάμπη του. Κι εκεί σταματάνε όλα! Αντιλαβού;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αντιλαβού! Οργάνωση των πυρήνων της φωτιάς διαβλέπω!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μαφίας να λες. Μαφίας!  Αυτό μας ταιριάζει καλύτερα!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κι έχετε λύσεις για όλα τα θέματα ρε Μπάμπη;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Αν έχουμε λέει· μου είπε αυτάρεσκα.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Επειδή σε λίγο πρέπει να κάνω μια επέμβαση, κατά ΕΣΥ μεριά, μπορούμε να κάνουμε κάτι κατα εκεί;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κι όχι απλά κάτι! Θαύματα κάνουμε εκεί! μου είπε και το μάτι του γυάλισε!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Θαύματα ε; παραξενεύτηκα.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μη ξεχνάς,  πως εκεί υπήρξαν  κι οι πρώτοι... πεσόντες απ΄τα προσωρινά μέτρα της κυβέρνησης.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Ναι βέβαια. Και μεταξύ μας, το καταχάρηκα!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Ε λοιπόν όσο χάρηκες, χάρηκες! Δεν πρόκειται να ξαναδείς γιατρό σε κάγκελο! 
ΒΑΣΙΛΗΣ: Ας σε πιστέψουμε!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Από εκεί ξεκίνησε κι η ανάμειξη της εταιρείας μας: Απ΄τους Μπάμπηδες ΕΣΥδες!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Οπότε,  στο κάγκελο θα βλέπουμε μόνο αναλώσιμους  Μπάμπηδες να υποθέσω;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κατά τη γνώμη σου. Γιατί ο κάθε Μπάμπης, θα ασχολείται μόνο με μια υπόθεση σε κάθε νοσοκομείο.  Και μετά,  θα αλλάζει πόστο. 
ΒΑΣΙΛΗΣ: Όχι δεν θα τα βρίσκανε τα παραθυράκι οι επίορκοι· απογοητεύτηκα...
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κι εμείς το ψωμί μας. Μη παρασυρόμαστε κι από συναισθηματισμούς  προτείνω...
ΒΑΣΙΛΗΣ: Οπότε,  άντε να στοιχειοθετήσεις αξιόποινες πράξεις κατ΄ επάγγελμα και κατ΄εξακολούθηση!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μ αυτή την  πρακτική, ούτε τον είδαν ούτε τον ξέρουν,  ούτε τον άκουσαν οι γιατροί τον ασθενή. Συνεπώς,  ο Μπάμπης  ότι έκαμνε, το έκαμνε για την πάρτη του! Αντιλαβού;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Εδώ έχεις λάθος φίλε! Ένα απ΄τα επόμενα μέτρα που θα εφαρμόσει η κυβέρνηση, θα είναι η διαπόμπευση! Είπε!
ΜΠΑΜΠΗΣ: (δήθεν έντρομος) Έχει γούστο;  Για...συνέχισε όμως.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Ναι καλά γέλα εσύ!  Τον  κάθε Μπάμπη σε πληροφορώ,  θα τον αναγνωρίσουν οι άρρωστοι επικρατείας μόλις βγάλουν τη φάτσα του στην τηλεόραση.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Πολύ αισιόδοξο σε είδα· με λυπήθηκε κι από πάνω.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κι όχι μόνο· περηφανεύτηκα.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κάτσε να δούμε τι θα πουν κι οι αρχές ντε!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αρχές; Ποιές αρχές;
ΜΠΑΜΠΗΣ:Αρχές προστασίας πολιτικών δεδομένων ας πούμε... Όταν δεις να βγάζουν αυτοί κανά φιρμάνι για τα προσωπικά δεδομένα, τότε έλα να μου τα  ξαναπείς  αυτά τα φολκλορικά σου.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Ε δεν μπορεί όλο και κάποιος   Μπάμπης κάπου  θα το διαπράξει το λάθος! Και θα τσιμπηθεί...
ΜΠΑΜΠΗΣ: Οι περισσότεροι γιατροί, συνεργάζονται μαζί μας σου θυμίζω.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Που σημαίνει;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Πως όλοι οι Μπάμπηδες, έχουμε κι από ένα τρελόχαρτο στη τσέπη. Για καλό και για κακό. (και μου έδειξε τη γωνία ενός διπλωμένου χαρτιού,  στην εσωτερική τσέπη  του μπουφάν του) 
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κοίτα να δεις οργάνωση ρε φίλε μου! το εμπέδωσα οριστικά μέσα μου  κι έβγαλα και ξαναείδα το αυτιστικό  μπιλιετάκι του...Την ώρα ακριβώς που στη στροφή του δρόμου,  εμφανιζόταν  η γυναίκα μου.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Έρχεται η γυναίκα μου απ΄τη δουλειά· του είπα βαστώντας του το χέρι. Δεν θέλω να μάθει κάτι. Τα υπόλοιπα, απ΄ το τηλέφωνο.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Τάφος ο Μπάμπης! Εσύ,  με το σπαθί σου θα την κερδίσεις τη θέση σου στο δημόσιο! Και στο κρεβάτι του ΕΣΥ...
ΒΑΣΙΛΗΣ: Α, καλά εκεί έμεινες ακόμα εσύ;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Γιατί εσυ πού πήγες; απόρησε.
Σταματήσαμε την κουβέντα μέχρι να περάσει κι η γυναίκα μου που απλά  μας καλησπέρισε και μόλις μπήκε στην πολυκατοικία συνέχισα:
ΒΑΣΙΛΗΣ: Μπάμπης θέλω να γίνω πια ρε φίλε! Προκειμένου να γίνω  δημόσιος υπάλληλος και να κρέμομαι απ΄τον  κάθε Μπάμπη, θα γίνω Μπάμπης  Επικρατείας  για να κρέμονται όλοι αυτοί από μένα! Αντιλαβού;
ΜΠΑΜΠΗΣ: (απογοητευμένα) Δηλαδή να σταματήσω να ψάχνω τη διευθυντική θέση για την πάρτη σου;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Μη βιάζεσαι! Συνέλαβα ένα σχέδιο,  που θα μας δώσει τα εκατονταπλάσια  απ΄όλα όσα θα βγάλουμε απ΄το λειτούργημα του Μπάμπη.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Πλάκα μου κάνεις! αλληθώρισε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Καθόλου! Λοιπόν άκου: Το πενταπλάσιο δεν είπαν οι κυβερνητικοί πως θα δίνουν σε όποιον θα καταγγέλει μίζα;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Α, καλά!  Ζήσε Μάη...Είπαν...Οι πολιτικοί μια ζωή λένε σου θυμίζω!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Μέχρι στιγμής πάντως,  δεν το ξείπαν. Άρα ισχύει. Λοιπόν από αύριο,  δίδυμο τα δυο μας στον αγώνα. Και πάμε φούλ,  για τις τοπ θέσεις στην ιεραρχία! Για Μπάμπηδες επικρατείας πως τους είπες!
ΜΠΑΜΠΗΣ: Και τι θα βγει;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κατ΄αρχήν,  το μεροκάματο.  Παίρνοντας  όσα παίρνεις, για να κάνουμε αυτό που κάνεις. 
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μόνο εγώ θα το κάνω; Είχες δεν είχες, διευθυντής κατέληξες πάλι ρε μπαγασάκο.!
ΒΑΣΙΛΗΣ: Σκάσε ρε χαμένε. Μαζί θα το κάνουμε. Εξ ...αδιαιρέτου! Εντάξει;
ΜΠΑΜΠΗΣ: Μέχρι στιγμής.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Σε κανά δυο  χρονάκια πάντως, φτύνοντας αίμα  στη δουλειά και ανεβαίνοντας ραγδαία  στην ιεραρχία, θα γνωρίσουμε επιτέλους κι όλους του Μπάπμηδες, που θα έχουμε στη δούλεψή μας από κάτω: Το... χαρτοφυλάκιό μας κοντολογίς.
ΜΠΑΜΠΗΣ: Κατάλαβα. Και μετά δίνουμε στο πιάτο του Μπάμπηδες και τους λαδωμένους  πίσω τους, και παίρνουμε bonus και το πενταπλάσιο της κυβέρνησης! 
ΒΑΣΙΛΗΣ: Απ΄τη δουλειά και όλων των υπολοίπων Μπάμπηδων. Εκεί είναι τα λεφτά!  Το πάμε απ΄την αρχή λοιπόν!
Σηκώθηκα, ίσιαξα το κορμί μου, καθάρισα τη φωνή μου και έτεινα το χέρι μου ξανά στον Μπάμπη,  που έκανε το ίδιο αλλά δεν έδειχνε και πολύ ενθουσιασμένος  με το ολοκληρωμένο μου σχεδιο...
ΒΑΣΙΛΗΣ: Βασίλης ο Πρώτος ο Μακεδών! ξανασυστήθηκα με στόμφο.
ΜΠΑΜΠΗΣ: (από υποχρέωση σχεδόν) Μπάμπης ο πρώτος Λακεδαιμόνιος!
ΒΑΣΙΛΗΣ: (πανηγυρικά) Λοιπόν Μπάμπη, εσύ αποφασίζεις: Αν απ΄το Λακεδαιμόνιος κρατήσεις μόνο το "ΛΑΚΕ" ή αν προχωρήσεις κι ένα βηματάκι παραπάνω: στο"ΔΑΙΜΟΝΙΟΣ"! Εσύ αποφασίζεις επαναλαμβάνω!
-Βασίλη, τρώμε! άκουσα τη φωνή της γυναίκας μου απ΄το μπαλκόνι, φίλησα σταυρωτά τον Μπάμπη και τον άφησα αμανάτι  στην πρασιά,  εντελώς πελαγωμένο αλλά  πάντως  να το σκέφτεται! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου