Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ (Χρονογράφημα)

Θα θυμάστε οι παλιότεροι, πως έτυχε σε κάποια ανύποπτη στιγμή, και κάναμε μια μεταμεσονύκτια γνωριμία,  με τον ίδιο τον Πρωθυπουργό…
Για να πλακωθούμε στο chat αρχικά και στα τηλεφωνήματα σχεδόν αμέσως. Ήταν τότε στην αρχή της πρωθυπουργικής του καριέρας ντε και πριν ο πρώθυ,  να αρχίσει τις κακές παρέες με τον Στρος Καν, τον Όλι Ρεν κι όλη αυτή την κοινοπραξία. Και στις εποχές, που το ξενυχτούσε ασύστολα, μαδώντας τις μαργαρίτες, για το πρέπει να κάνει. Ώσπου τον ξεμπλόκαρε ο Καρατζαφέρης.
«Τράβα μια απειλή –τον ορμήνεψε ο Γιώργος- πως θα πας στο ΔΝΤ και να δεις για πότε θα σε παρακαλάνε οι Ευρωπαίοι να σε διασώσουν» 
Αφού ο πρώθυ, μάδησε όλες τις μαργαρίτες των παρακείμενων ανθοπωλείων της Βασ. Σοφίας, τελικά άκουσε τον Καρατζαφέρη…Και τράβηξε από κοινού με τον Τσάρο, τον άσσο του ΔΝΤ από το μανίκι.
Άλλο που δεν ήθελε κι Άγγελα και μας έβαλε μπάστακα,  εκτός απ΄τους δικούς της και καμιά ντουζίνα ευέλπιδες απ΄το ΔΝΤ…Τότε βέβαια του το είχα πει: «Πρόεδρε μη τσιμπάς. Γιατί ο Καρατζαφέρης έχει τόση σχέση με την οικονομία,  όση κι η Μιλένα Αποστολάκη με τη Γεωργία…Ο Καρατζαφέρης,  δεν ήταν που μας έλεγε προεκλογικά, πως θα μας βάλει σε κάθε πιστωτική κάρτα και από 1000 ευρώ,  για να πάρει μπροστά κι η οικονομία; …Φαντάσου να είχαμε να πληρώσουμε κι αυτά τώρα στον Ντομινίκ...» του είχα πει θυμάμαι  τότε…
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο,  εμένα θα μου ‘ρχόταν κουτί το χιλιάρικο. Έξι πιστωτικές εγώ, τρεις η μάνα μου, τέσσερις ο πατέρας μου, πέντε η γυναίκα μου, έντεκα πιστωτικές η κόρη και καμιά εικοσαριά κάρτες διάφοροι συγγενείς πρώτου βαθμού, ταμάμ θα μάζευα το κεφάλαιο,  για καμιά επιχειρησούλα του ποδαριού στα Βαλκάνια. Θα μετανάστευα με τη μία κι έχετε γεια βρυσούλες μετά. 
Πνιγμένος απ΄τις τύψεις –ποιος ξέρει- ο πρωθυπουργός,  χάθηκε έκτοτε  απ΄το chat. Kι από τα τηλέφωνα. Μα απόψε φαίνεται πως ήταν η τυχερή μου μέρα. Το Skype πήρε φωτιά και νάτος φάντης μπαστούνι στην οθόνη μου:
ΒΑΣΙΛΗΣ: Καλησπέρα πρώθυ…Τον χαιρέτησα πρώτος.
ΠΡΩΘΥ: Που την είδες την καλή εσπέρα;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Στην τηλεόραση. Μια χαρά του τα ΄χωσαν κι ο Στρος Καν κι ο Όλι Ρεν, του μπαγάσα του Σαμαρά,  που σου αντιστέκεται…
ΠΡΩΘΥ: Τόσα ξέρεις τόσα λες κι εσύ. Αναστέναξε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Κατάλαβα… Σε στρίμωξαν και του λόγου σου.
ΠΡΩΘΥ: Αυτοί πάντως, δείχνουν να με καταλαβαίνουν περισσότερο απ΄τα δικά μας παιδιά που να πάρει η ευχή να πάρει…
ΒΑΣΙΛΗΣ: Α, κατάλαβα με τις ΔΕΚΟ τα έχεις.
ΠΡΩΘΥ: Είναι να μην τα έχω…Θα τα κάνουν γης μαδιάμ απειλούν…
ΒΑΣΙΛΗΣ: Με όλο το σεβασμό, θαρρώ πως σε δουλεύουν…
ΠΡΩΘΥ: Και από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα βρε φωστήρα; Με ειρωνεύτηκε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Βρε πρόεδρε, το δάσος, τους το αφήνεις ανέγγιχτο…Τέσσερις χιλιάδες ευρώ το μήνα τους αφήνεις να…. λιμοκτονήσουν κι αυτοί…Για τα μάτια του κόσμου «χτυπιούνται» για το δέντρο…Στάχτη στα μάτια σε εμάς τους υπόλοιπους ρίχνουν…Τους κατωφτωχίτες….
ΠΡΩΘΥ: Κατωφτωχίτες;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Που ζούμε εδώ και κανά δυο χρόνια κάτω από τα όρια της φτώχειας ντε…
ΠΡΩΘΥ: Α, μάλιστα… Λεεεεεεεεες να τα κάνουν γι αυτό Βασίλη;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Τη γνώμη μου λέω. Που είναι και δική τους θαρρώ…
ΠΡΩΘΥ: Ναι αλλά πρώτοι στα συλλαλητήρια της ΓΣΣΕ και της ΑΔΕΔΥ. Πείσμωσε παιδιάστικα ο πρώθυ.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Επειδή δεν τους λείπει το ένα μεροκάματο. Κι η γυναίκα μου θέλει να πάει στις πορείες, αλλά αν λείψει ακόμα κι ένα μεροκάματο απ΄ το σπίτι, δεν βγαίνει ο μήνας.
ΠΡΩΘΥ: Να κάτι τέτοια ακούει ο Παπακωνσταντίνου- γέλασε επιτέλους το χειλάκι του – και απελπίζεται…
ΒΑΣΙΛΗΣ: Απελπίζεται; Που δεν απεργεί η γυναίκα μου;
ΠΡΩΘΥ: Δημόσιος υπάλληλος δεν είναι η γυναίκα σου; Σωστά θυμάμαι;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Σωστά. Αλλά γιατί απελπίζεται ο τσάρος;
ΠΡΩΘΥ: Σε κάθε μέρα απεργίας  που λές, ζητάει ενημέρωση ανά ώρα και ανά γραφείο, για  να δει πόσα λεφτά δεν θα δώσει σε μισθούς. Και το μεταφράζει σε χιλιοστά του ελλείμματος ο μπαγάσας…
ΒΑΣΙΛΗΣ: Άρα κάθε μέρα απεργίας, είναι μέρα γιορτής για τον τσάρο…
ΠΡΩΘΥ: ΟΙ ΔΕΚΟ είναι το θέμα μας τώρα…Αναστέναξε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Βάλτους να δουλέψουν αυτούς.
ΠΡΩΘΥ: Θα γυρέψουν πίσω επιδόματα.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Όπως αυτό της έγκαιρης προσέλευσης στη δουλειά τους ας πούμε; λύθηκα στα γέλια.
ΠΡΩΘΥ: Πιο παράλογο επίδομα δεν έχω ξανακούσει μα τους δώδεκα αποστόλους…
ΒΑΣΙΛΗΣ: Επειδή δεν έχεις μνήμη πρόεδρε. Γι αυτό!
ΠΡΩΘΥ: Βασίλη,  σε επαναφέρω στην τάξη! Αγρίεψε.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Απλά ήθελα να σου θυμίσω, πως αυτό το επίδομα καθιερώθηκε επί αειμνήστου πατρός πρόεδρέ μου…Τότε που ξενυχτούσαν όλοι στην αφισοκόλληση και όποιοι πήγαιναν στην ώρα τους στη δουλειά τους, έπρεπε να έχουν και το σχετικό κίνητρο…Κατάλαβες τι λέω…
ΠΡΩΘΥ: Ναι αλλά τώρα έχουμε το internet. Δεν έχουμε αφίσσες…
ΒΑΣΙΛΗΣ: Η γνώμη μου είναι να τους ρέψεις στη δουλειά και να τους δώσεις και επιδόματα. Άκουσα πως η εισιτηροδιαφυγή, είναι 60 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο…Βάλτους να κάνουν τους εισπράκτορες και δώστους τα μισά σαν επίδομα. Και τα άλλα μισά,  θα σου μείνουν κέρδος. ΚΑι δε θ χρειαστεί να ανεβάσεις το εισιτήριο του κοσμάκη κατά 50% για να μη ξεπέσουν αυτοί από τα τέσσερα χιλιάρικα το μήνα...Απλά πράγματα.
ΠΡΩΘΥ: Δεν το σκέφτηκα θαρρείς; 
ΒΑΣΙΛΗΣ: Αν είναι δυνατόν κάτι τέτοιο! 
ΠΡΩΘΥ:  Αλλά το απέρριψαν. Το να κάνουν τους εισπράκτορες, είναι βλαπτική μεταβολή είπαν στην Λούκα…
ΒΑΣΙΛΗΣ: Πές τους να σκάσουν και να χειροκροτήσουν-τα πήρα με τη σειρά μου. Άλλοι υπομένουν την θανατική μεταβολή κι αυτοί χολοσκάνε με μια απλή  βλαπτική…
ΠΡΩΘΥ: Θανατική μεταβολή; Απόρησε ο πρώθυ.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Το να μένεις χωρίς δουλειά όπως η αφεντιά μου καλη ώρα,  είναι σκέτη …θανατική μεταβολή πρόεδρε πες τους χαιρετίσματα….Και καταδίκη σε  θάνατο δι…ασιτίας!
ΠΡΩΘΥ: Ακόμα να βρεις δουλειά κι εσύ βρε έρμε; μαλάκωσε ο πρόεδρος.
ΒΑΣΙΛΗΣ: Οι ΔΕΚΟ είναι απόψε το θέμα μας…δάκρυσα και πλάγιασα δίπλα φεύγοντας απ΄ την οθόνη. Για να ξαναγυρίσω φουριόζος και να παραπονεθώ:
Άκουσα τον Παπακωνσταντίνου πρόεδρε, που είπε πως τώρα τα βάζετε και με τα …σπλάχνα σας, τις ΔΕΚΟ.
ΠΡΩΘΥ: Τι ήθελε και το έλεγε κι αυτός ο αθεόφοβος; Πικετοφορία κάνουν οι bloggers από εκείνη την ημέρα, μ’ αυτή του την ατάκα…Μάλωσέ με κι εσύ τώρα για να κάνουμε μπίγκο…
ΒΑΣΙΛΗΣ: Μα εγώ, δεν το είπα γι αυτό...
ΠΡΩΘΥ: Αλλά;
ΒΑΣΙΛΗΣ: Το είπα για να ρωτήσω τι άλλα τυπικά προσόντα εκτός: από τα τρία πτυχία μου , τα δύο διδακτορικά μου και τις τέσσερις γλώσσες μου χρειάζονται,  για να γίνω κι εγώ….σπλάχνο σας….Τώρα που απειλούν πως θα εγκαταλείψουν το άθλημα και τα υπόλοιπα σπλάχνα σας…
ΠΡΩΘΥ: Για μισό λεπτό ρε Βασίλη-μου είπε και σήκωσε το κινητό του από δίπλα,  το οποίο και το άκουγα κι εγώ να κουδουνίζει. 
ΠΡΩΘΥ: Οh hello Barac how are you? Τον άκουσα να μιλάει στο κινητό του και δε χρειάστηκα τίποτα περισσότερο, για να διακόψω κι εγώ απ΄ τη μεριά μου, την σύνδεση του Skype με τον πρώθυ… 
Μένοντας για μια ακόμα φορά με την απορία, για τα τυπικά προσόντα που πρέπει να συγκεντρώσω, προκειμένου να γίνω κι εγώ σπλάχνο του Παπακωνσταντίνου που να με πάρει και να με σηκώσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου