Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ!!!

ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ!!!
ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ!!!

Το σκέφτηκα, το ζύγιασα, τα αποφάσισα: Αντιμνημονιακός με τα Ζάππειά μου και με τα όλα μου ήμουνα,  πριν η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, πέσει στα βαθιά και γίνει μνημονιακή του κερατά.   Αλλά προσωπικά και κατά βάθος,   αντιμνημονιακός παρέμεινα. Ώρα να πάω στο Σύνταγμα σήμερα και να χώσω κανά δυο μπινελίκια στη μαφία της Ευρώπης,  που ήθελε να μας ξωπετάξει απ΄την Ευρωζώνη. Τσίπρας,  ξετσίπρας δεν έχει και πολύ σημασία. Εξάλλου ο Αλέξης είπε,  πως θα είναι κυβερνήτης όλων των Ελλήνων. Και επειδή η κυβέρνησή του είπε αυτό που λίγο πολύ όλοι θέλουμε να πούμε, δεν τον χαλαλίζω στην Αριστερά. Και επ αυτού , νάναι καλά  ο Αλέξης που με απενοχοποίησε: "Το ξέρουμε -είχε πει προεκλογικά-πως όσοι  μας ψηφίσουν δεν όλοι και όλοι αριστεροί." Στις πέντε και κάτι λοιπόν, ήμουνα απ΄τους πρώτους στο Σύνταγμα. Και συνάντησα ένα σωρό γνωστούς: Κάτι περιφερόμενους πολιτευτές που απάγκιασαν κατά ΣΥΡΙΖΑ  μεριά πλέον και τον λιβανίζουν νυχθημερόν. Πριν καν  να στεγνώσει το μελάνι  των κειμένων που τον έβριζαν. Χαιρετήθηκα και με τον γείτονα (κουβανό) γιατρό του ΕΣΥ.  Που έριχνε τα πανάκριβα υλικά των χειρουργείων στον κουβά επί …ανάπτυξης, μόνο και μόνο για να τσεπώνει μίζες. Του 10%.  Περιμένοντας την αποκατάσταση του πετσοκομένου πλέον  μισθού του. Αχώριστη παρέα, με τον Πανεπιστημιακό του ΕΣΥ,  που ενθυλάκωσε 1500 ευρώ προσφάτως, για να παρακάμψει τη λίστα, και να απαλλάξει  στο χειρουργείο και τον παππού από τον …προστάτη του.   Παραπέρα ο Επιχειρηματίας κατηγορίας φτερού,  που πήγε να διαδηλώσει για την επάνοδο του μισθού στα 751, όταν επί χρόνια μάζευε εθελοντές στη δούλεψή του. Ανασφάλιστους παρεμπιπτόντως. Πιο πέρα ο εμποράκος της γειτονιάς που έκοβε μόνο μία απόδειξη κάθε πέντε.  Αλλά κατηφόρισε στην πλατεία για να συμπαραταχθεί  στην κυβέρνηση στην πάταξη της  φοροδιαφυγής των... άλλων. Κάτω από τη νεραντζιά, νάσου και κανά δυο συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ. Παλιοί  συναγωνιστές.... και σήμερα σκέτοι αγωνιστές.  Όλων των κυβερνήσεων.  Κάτω απ΄τον προβολέα και ο εισοδηματίας της γειτονιάς που ξημεροβραδιαζόταν στο προποτζίδικο της πλατείας,  για να ξεπλύνει τα κέρδη των… επενδύσεών του στο χρηματιστήριο επί Σημίτη. Είδα και πολλού άλλους. Μα δε θέλω να τους θυμάμαι. Και πριν η εκδήλωση μπει τα φόρτε της ξανατύλιξα τη σημαία μου και πήρα των ομμματιών μου. Κι όταν με ρώτησαν οι δικοί μου γιατί έφυγα τόσο νωρίς από  την εκδήλωση, τους είπα πως απλά πέρασα.  Μα  διαπίστωσα  γρήγορα,  πως  η θέση μου απλά, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ….Το σκέφτηκα, το ζύγιασα, τα αποφάσισα: Αντιμνημονιακός με τα Ζάππειά μου και με τα όλα μου ήμουνα, πριν η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, πέσει στα βαθιά και γίνει μνημονιακή του κερατά. Αλλά προσωπικά και κατά βάθος, αντιμνημονιακός παρέμεινα. Ώρα να πάω στο Σύνταγμα σήμερα και να χώσω κανά δυο μπινελίκια στη μαφία της Ευρώπης, που ήθελε να μας ξωπετάξει απ΄την Ευρωζώνη. Τσίπρας, ξετσίπρας δεν έχει και πολύ σημασία. Εξάλλου ο Αλέξης είπε, πως θα είναι κυβερνήτης όλων των Ελλήνων. Και επειδή η κυβέρνησή του είπε αυτό που λίγο πολύ όλοι θέλουμε να πούμε, δεν τον χαλαλίζω στην Αριστερά. Και επ αυτού , νάναι καλά ο Αλέξης που με απενοχοποίησε: "Το ξέρουμε -είχε πει προεκλογικά-πως όσοι μας ψηφίσουν δεν όλοι και όλοι αριστεροί." Στις πέντε και κάτι λοιπόν, ήμουνα απ΄τους πρώτους στο Σύνταγμα. Και συνάντησα ένα σωρό γνωστούς: Κάτι περιφερόμενους πολιτευτές που απάγκιασαν κατά ΣΥΡΙΖΑ μεριά πλέον και τον λιβανίζουν νυχθημερόν. Πριν καν να στεγνώσει το μελάνι των κειμένων που τον έβριζαν. Χαιρετήθηκα και με τον γείτονα (κουβανό) γιατρό του ΕΣΥ. Που έριχνε τα πανάκριβα υλικά των χειρουργείων στον κουβά επί …ανάπτυξης, μόνο και μόνο για να τσεπώνει μίζες. Του 10%. Περιμένοντας την αποκατάσταση του πετσοκομένου πλέον μισθού του. Αχώριστη παρέα, με τον Πανεπιστημιακό του ΕΣΥ, που ενθυλάκωσε 1500 ευρώ προσφάτως, για να παρακάμψει τη λίστα, και να απαλλάξει στο χειρουργείο και τον παππού από τον …προστάτη του. Παραπέρα ο Επιχειρηματίας κατηγορίας φτερού, που πήγε να διαδηλώσει για την επάνοδο του μισθού στα 751, όταν επί χρόνια μάζευε εθελοντές στη δούλεψή του. Ανασφάλιστους παρεμπιπτόντως. Πιο πέρα ο εμποράκος της γειτονιάς που έκοβε μόνο μία απόδειξη κάθε πέντε. Αλλά κατηφόρισε στην πλατεία για να συμπαραταχθεί στην κυβέρνηση στην πάταξη της φοροδιαφυγής των... άλλων. Κάτω από τη νεραντζιά, νάσου και κανά δυο συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ. Παλιοί συναγωνιστές.... και σήμερα σκέτοι αγωνιστές. Όλων των κυβερνήσεων. Κάτω απ΄τον προβολέα και ο εισοδηματίας της γειτονιάς που ξημεροβραδιαζόταν στο προποτζίδικο της πλατείας, για να ξεπλύνει τα κέρδη των… επενδύσεών του στο χρηματιστήριο επί Σημίτη. Είδα και πολλού άλλους. Μα δε θέλω να τους θυμάμαι. Και πριν η εκδήλωση μπει τα φόρτε της ξανατύλιξα τη σημαία μου και πήρα των ομμματιών μου. Κι όταν με ρώτησαν οι δικοί μου γιατί έφυγα τόσο νωρίς από την εκδήλωση, τους είπα πως απλά πέρασα. Μα διαπίστωσα γρήγορα, πως η θέση μου απλά, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου