Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

ΛΑ.....ΜΟΓΙΟ



ΕΛΕΟΣ!!! ΖΗΤΩ ΑΛΛΟ ΓΑΤΟ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΦΕΝΤΙΚΑ.

Όνομα: La moyio 

Σπουδές: Λαμογιά!

Διαμονή: Σε σχέση συμβίωσης με τον ρατσιστή που έχει αυτό το προφίλ και αγαπάει το σκύλο του... ίδια με μένα.

Χαϊδευτικό μου: Εθνάρχης γάτος!

Χόμπι: Κεραμιδόγατος στα... κάγκελα!

Επαγγελματική εμπειρία: Με κατηγορεί τζάμπα ετούτος εδώ πως πουλάω και την ψυχή μου στο διάολο για έναν τριθέσιο καναπέ!
Με εξιτάρει: Αυτός που θα με υιοθετήσει να έχει ιδιόκτητη ΜΚΟ!

Αγαπημένο μου φαγητό: Του ...σκύλου! 
Με κατηγορούν: Πως τα κάνω όλα... πουτάνα και μετά το παίζω... Τσίπρας!
Μισώ: Τον πλούτο των άλλων!
Πολιτικές πεποιθήσεις: ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΔΕΞΙΑ Δηλαδή: ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.
Συνιστώσα: Νεο-ΠΑΣΟΚ του ΣΥΡΙΖΑ..
Ενημερώνομαι: Από τις ειδήσεις της ΕΡΤ!
Χειροκρότησα: Όλα τα νομοσχέδια της κυβέρνησης εκτός από αυτά του Φίλη για την παιδεία! Γιατί τα χειροκροτούσε με μανία και το... τεμπελόσκυλο! 
Πολιτικό μου πρότυπο: Ο γάτος ο... Λεβέντης! Στις τηλεοράσεις να είμαστε όλη μέρα και δε γ@μείς? 
Ζηλεύω: Όλους τους Παπανδρέου, με τις πολλές συζύγους! Και τις άλλες τόσες γκόμενες!
Κλαίω : Όταν κλαψουρίζει η Φώφη! Και της συμπαραστέκομαι! 
Μιμούμαι: Τον Μητσοτάκη. Όταν γουρλώνω τα μάτια!
Κατεδαφίζω την τηλεόραση: Όταν «τανίζεται» όπως ακριβώς στην τουαλέτα ο Άδωνις.
Μου σηκώνεται η... τρίχα κάγκελο: Όταν βλέπω στην τηλεόραση την καΑυλωνίτη!
Προτιμώ να ανταλλαγώ: Με το γάτο του Καρανίκα. Για να γίνω σύμβουλος του ...συμβούλου.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ: Προσυπογράφω κι εγώ την ανταλλαγή του Λαμόγιου , με έναν... καθόλου ρατσιστή και μισάνθρωπο γάτο. Επιστροφές, δεν γίνονται δεκτές... Vas-Vel!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου