Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

ΦΕΞΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΙΣΑ! (χρονογράφημα)


«Καλόμαθε η γριά στα σύκα, τώρα τρώει και τα συκόφυλλα». Λέει μια παροιμία του χωριού μου. Και αφού ρε συ Ελληνάρα με τίμησες με την ψήφο σου,  παραβλέποντας τον… ψόφο σου για πρώτη και για δεύτερη φορά,  γιατί να μην το απαιτήσω και για μια τρίτη δηλαδή;  Σημείωνε εσύ  προσόντα λοιπόν και κάνε το καθήκον σου. Κι όλοι οι έλληνες μαζί μετά να κάνετε τα … «καθήκα»  σας. Απέναντί μου.
*** Έχουμε και λέμε: Είμαι αποδεδειγμένα ο πιο έμπειρος … άπειρος της πολιτικής στην Ελλάδα. Για να λέμε του στραβού το δίκιο όμως, τώρα είμαι πολύ πιο  έμπειρος.  Μα  αφού ακόμα «πουλάει» η απειρία γιατί να μην …ξεπουλήσουμε; 
***Κάναμε τη δουλειά μας  για τη χώρα με τα δανεικά  των εταίρων ως Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ,  μα να είστε σίγουροι πως θα τα χαρακτηρίσουμε ως επονείδιστο και επαχθές χρέος στις επόμενες εκλογές.  Ως … κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ!
***Είμαι ο μόνος πολιτικός, που σου λέει όσα θες να ακούσεις λαέ μου. Κι άσε την άλλη ΛΑΕ του Λαφαζάνη και τα παλιοκάναλα να σου χαλάνε τη βολή  με τα όσα συμφώνησα με τους εταίρους.  Μόνο που εγώ τα συμφώνησα για το καλό σου.
***Όχι ρε Ελληνάρα,  βρες μου έναν ακόμα πολιτικό σε παρακαλώ που φλόμωσε την Ευρώπη στο αφήγημα! Προκειμένου  να μην κάνει πολιτική!
**** Είμαι ο μόνος πολιτικός που μάζεψε συγχαρητήρια από Μοσκοβισί και Σόϊμπλε. Γιατί προώθησα όλες τις μεταρρυθμίσεις. Που οι προκάτοχοι κιότευαν.  Με δυο μνημόνια μέσα σε δυο χρόνια!!!
Για τη συνέχεια "κλικ" στον σύνδεσμο:
http://www.securnews.gr/gelio-stasio/item/16456-fekse-mou-kai-glistrisa-xronografima.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου