Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

ΧΙΛΙΑ ΚΑΙ ...ΒΑΛΕ ΠΡΟΣΩΠΑ! (χρονογράφημα)



Καλημέρα σας, καλημέρα σας! Να ζείτε εσείς καλά κι εμείς καλύτερα! Είμαι η προσωπική σας  ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. Αρχόντισσα και κυρά αυτής της χώρας, μια ζωή πίσω. Έστω κι αν  σήμερα κατάντησα μια  καταφρονεμένη και ... κατασυκοφαντημένη βλαπτική συνήθεια. Χωρίς και να το καυχιέμαι, είμαι  ο κρυφός πόθος και το φετίχ, της κάθε ...τράνζιτο κυβέρνησης και του κάθε ...τράνζιτο Υπουργού των Οικονομικών.
Πολλαπλώς κακοποιημένη απ΄την πολιτική ....πάταξή τους εναντίον μου! Αν και όλοι σας το ξέρετε, πως  τέλος τους πάταξα έναν-έναν. Προσωπικά και... πατόκορφα! Τα είπαμε ένα χεράκι με αυτόν εδώ τον τύπο που με φιλοξενεί στο ντουβάρι του τώρα και συμφωνήσαμε να μην τον καρφώσω στο ΣΔΟΕ. Αρκεί να μου δώσει κι εμένα χώρο να εκφράσω τις απόψεις μου...
Μιας και  τα άλλα... ντουβάρια που απευθύνθηκα δεν ήταν και πολύ φιλόξενα! Στους συμψηφισμούς μας ντε.  Καλά και …@μώ τη Δημοκρατία σας τελικά! Ακούς εκεί να  μπορεί να εκφράζεται η κάθε… κουτσή Μαρία (παροιμία είναι ρε μυγιάγγιχτοι και μη μου κολλήσετε και κανάν ρατσισμό με την κουτσή Μαρία) σ΄ αυτή τη χώρα και να μη μπορώ να εκφραστώ κι εγώ! Ποια; Η ερωμένη όλων σας!!! Αντρών και γυναικών! Τέλος πάντων! Η ανταλλαγή απόψεων που είχα μ' αυτόν τον γραφιά -που προσπαθεί να σας πείσει πως είναι και ο συγγραφέας αυτού του ...μνημονίου που διαβάζετε τώρα τρομάρα του- έχει σημειολογικό  ενδιαφέρον!
Για τη συνέχεια "κλικ" στον σύνδεσμο:
http://www.securnews.gr/gelio-stasio/item/17518-xilia-kai-ena-prosopa-xronografima.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου